הרשמו לקבלת ניוזלטר שבועי כדי לא להחמיץ אף טיפ

רוצים להיות מעודכנים? לקבלה במייל של הטיפ השבועי לחיפוש עבודה:

יום ראשון, 18 באוקטובר 2009

המדריך המהיר לחיפוש עבודה דרך Facebook- חלק ב'.

בהמשך לפוסט משבוע שעבר: http://careertips4geeks.blogspot.com/2009/09/facebook.html
בו התחלתי לספר על Facebook ככלי לחיפוש עבודה, אסקור עכשיו מספר כלים פשוטים לשימוש.
אז הנה 6 טיפים על קצה המזלג לחיפוש עבודה דרך Facebook:

1. השתמשו בכפתור ה Search - דרכו תוכלו לחפש אנשים, קבוצות, Fan Pages ולינקים.

2. הצטרפו לקבוצות המעניינות אתכם. ו...כן, יש גם כאלה העוסקות במשרות ובחיפוש עבודה כמו למשל הקבוצה שהקמתי לאחרונה: Career Tips 4 Geeks - http://www.facebook.com/group.php?gid=163009878600 .
על ידי חיפוש פשוט תוכלו למצוא קבוצות נוספות כמו: קבוצת "משרות מחברות היי טק בישראל". ויש עוד, צריך רק לחפש...

3. הצטרפו ל Fan Pages המעניינים אתכם וקשורים לחיפוש העבודה.

4. חפשו אירועים שדרכם תוכלו להכיר קשרים חדשים (יש כפתור EVENTS בתחתית העמוד).

5. עדכנו בסטטוס שלכם שאתם מחפשים עבודה ואיזה.

6. ולמהדרין- (וכן, אני יודעת שזה כבר קצת קיצוני... ) פרסמו מודעה של חיפוש עבודה, בעלות לא גבוהה של 10$-15$ תוכלו לפרסם את מודעתכם לקהל יעד ממוקד שאתם תגדירו ותזכו לחשיפה בקרב עשרות אלפי משתמשים.
----
ובקיצור, למה כל זה טוב?
קודם כל, ככל שיש יותר קשרים- הרי זה משובח וככל שיש יותר קשרים כך הסיכוי להיחשף למבצעי "חבר מביא חבר" למיניהם עולה.
שנית, אם קבעו לכם ראיון בחברה עם מראיינת בשם גלית צברי (שם בדוי כמובן!), למה שלא תציצו קודם בכרטיס שלה
כדי לקבל מושג עם מי אתם נפגשים.
ונקודה אחרונה, Facebook הוא פשוט עוד מקור - של משרות , של לידים, של אירועים, של מידע.

נראה לכם שזה נגמר בזה? ממש לא! יש עוד מגוון שיטות וכלים יצירתיים לחיפוש עבודה דרך Facebook.
מעונינים בעוד טיפים לחיפוש עבודה דרך רשתות חברתיות? צרו איתי קשר (פרטיי מופיעים בעמודה השמאלית)!

4 תגובות:

  1. בכל בלוג שלך את מנסה למכור משהו בכך ש"תצרו איתי קשר וכדומה. מה את מוכרת ? מי עומד מאחורי הבלוג הערמומי הזה כי זה מסריח אם את מפרסמת בלוג על משהו אז ספרי כבר עד הסוף בלי "צרו קשר למידע נוסף" כמו סתם עוד מפרסמת סתמית.

    השבמחק
  2. אנדרה היקר, אני מניחה שאתה מתכוון ל"בכל פוסט" ולא "בכל בלוג". אז א. זה לא ממש נכון. ב. אני יועצת למחפשי עבודה. זה תפקידי. בבלוג אני נותנת כמה שיותר טיפים כלליים. אבל לכל מחפש עבודה יש צרכים משלו שעליהם הטיפים הכלליים לא תמיד עונים ורק במפגש אישי אפשר לעסוק בהם. ג. הפרטים על כך מופיעים בצורה הפשוטה ביותר בחלק העליון של העמודה השמאלית בבלוג.
    ד. קיבלתי לא מעט תגובות חמות על התועלת של הטיפים המפורסמים כאן בבלוג, ואמשיך לעזור ככל שביכולתי למחפשי העבודה. אני מקווה שאם תקרא לעומק את החומר המפורסם כאן תשאב ממנו תועלת גם. מאחלת לך בהצלחה רבה. מאיה.

    השבמחק
  3. למאיה,

    1. אכן משני חלקי הפוסט, לא רק שהם היו כלליים ביותר ולא כללו שום פרט מעשי מלבד "לך תחפש בקבוצות, דפי אוהדים וארועים", מה שאינו כלל טיפ
    אלא שימוש בפונקציות יסוד. גם נודף מהפוסטים ריח עז של פרסום עצמי (אפילו לא סמוי).
    2. אם איני טועה, ואם זה אותו אדם, אני חושב (ומאחל) שאנדרה דהאן כנראה לא כל כך זקוק לטיפים אלו בתור נשיא ומנכ"ל קומברס ...

    השבמחק
  4. לכל המגיבים למיניהם:
    בלוג הוא כלי שיווקי. מי שלא מעוניין שלא יקרא. אפשר גם להעיר, אבל להגיד שזה "מסריח" ובלוג "ערמומי"? נו באמת!
    תנו קצת קרדיט לגולשים. זה בסדר גמור לפרסם תוכן, תמורת פרסום. מי שלא רוצה, שלא יקרא (וזה העונש הגדול ביותר למפרסם הבלוג).

    אני אישית מאמין, שכל עוד בלוג נותן לי ערך מוסף, אני יכול "לסבול" את הפרסומות שלו. אם לא, לא הייתי קורא.
    ולא, אני לא מכיר את הכותבת של הבלוג.

    השבמחק

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...