הרשמו לקבלת ניוזלטר שבועי כדי לא להחמיץ אף טיפ

רוצים להיות מעודכנים? לקבלה במייל של הטיפ השבועי לחיפוש עבודה:

יום ראשון, 15 בנובמבר 2009

מחפשים עבודה? זקוקים לעזרה? הגעתם למקום הנכון!

מחפשים עבודה?
שולחים קורות חיים ולא מקבלים שום תגובה?
מצליחים להגיע לראיונות עבודה, אבל, אחרי הראיונות לא שומעים מהחברות בהן התראיינתם?
יושבים בבית ללא עבודה כבר תקופה ארוכה וככל שהיא מתמשכת מתחילים לפקפק ביכולותיכם המקצועיות?
מתחילים כבר לחשוב על שינוי קריירה בלית ברירה??

אם עניתם על חלק מהשאלות בחיוב, כדאי לכם להמשיך ולקרוא הלאה...

בתקופה האחרונה קיבלתי בבלוג מספר תגובות הקשורות למטרתו. לא מעט אנשים גם שאלו אותי למה אני כותבת כל כך הרבה טיפים ומוכנה לעזור ללא תועלת כספית עבורי.

אז התשובה שלי היא פשוטה:

בכמעט 14 השנים האחרונות אני עוסקת בגיוס והשמה לתחום ההיי-טק. במשך השנים עבדתי בחברות השמה ותוכנה, נחשפתי למגוון התחומים, התפקידים והמקצועות בהיי-טק וגם כמובן לאנשים המבצעים תפקידים אלה. במשך השנים עזרתי לעשרות , אם לא מאות מועמדים למצוא עבודה חדשה וקשה לתאר את הסיפוק שיש במציאת התאמה בין אדם לעבודה! מי שעוסק בתחום יהנהן עכשיו בהסכמה איתי.

בעקבות כך החלטתי לפני כחצי שנה להקים את הבלוג הזה כדי לשתף אתכם, מחפשי העבודה, בכמה שיותר טיפים שיעזרו לכם למצוא עבודה. הבלוג הזה הוקם בשיאו של המשבר הכלכלי ועל כן , אני מניחה, שרבים יכולים להיעזר בו.

עם פרסום הבלוג התחלתי לקבל שאלות אישיות מהקוראים לגבי המצב האישי שלהם בחיפוש העבודה. כמות הפניות שיכנעה אותי שיש צורך אמיתי ביעוץ מקצועי בתחום הזה. וכן, אני יודעת שקיימים בשוק כבר הרבה מאוד מאמנים אישיים וקואצ'רים בתחום הקריירה. מה שאני מציעה הוא יעוץ קצר מועד, ממוקד ומעשי הנשען על תובנות שרכשתי במשך השנים. לא מדובר בתהליכים אישיים מעמיקים לשינוי או שיפור, אלא טיפים פשוטים מאוד לביצוע.

את הטיפים הכלליים שיכולים לעזור לרוב מחפשי העבודה , אני מפרסמת כאן. זו תרומתי הצנועה ואני מקווה שאתם מוצאים בטיפים האלה תועלת.
לעומת זאת, חלקכם נתקלים בקושי אישי (וכל אחד חווה את חיפוש העבודה אחרת ונתקל בקשיים אחרים). לשם כך החלטתי לתת שירותי יעוץ אישיים. מדובר בפגישת יעוץ קצרה המתמקדת בקשיים האישיים והספציפיים של הנועץ ועל כן תכניה נקבעים על ידו ועל פי צרכיו.

על מה ניתן להתייעץ בפגישה שכזו?
- על קורות החיים, בדיקתם ומה צריך לשנות ולשפר בהם כדי להפוך אותם לשיווקיים יותר.
- על שיטות לחיפוש עבודה- קלאסיות וגם יצירתיות יותר.
- על איך עוברים ראיון בהצלחה, שגיאות נפוצות, שאלות משאבי אנוש קשות ואיך להתגבר עליהן וגם ביצוע סימולציה של ראיון עבודה, אם יש צורך בכך.
- על שימוש ברשתות חברתיות ו NETWORKING כדי לחפש ולמצוא עבודה.
- על השלבים שאחרי ראיון עבודה מוצלח: מה לעשות ומה לא, איך להתנהל מול החברה?
- על אסטרטגיות בסוף תהליך החיפוש בשלבי קבלת ההצעה ומשא ומתן על חוזה.

אני מקווה שכעת מטרת קיומו של הבלוג הזה ברורה ונהירה וכן ברור גם מתי ועל מה ניתן להתייעץ איתי באופן אישי מעבר לתכנים המפורסמים כאן.

מאחלת לכולם המון בהצלחה!

מאיה בוכניק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...