הרשמו לקבלת ניוזלטר שבועי כדי לא להחמיץ אף טיפ

רוצים להיות מעודכנים? לקבלה במייל של הטיפ השבועי לחיפוש עבודה:

יום ראשון, 4 ביולי 2010

תודה...!

אם אשאל אדם אקראי ברחוב מה חוגגים ב- 4/7, ברור שהתשובה תהיה- יום העצמאות של ארה"ב, אבל, לא רק... כי היום חל גם יום הולדת שנה לבלוג.

אז לכבוד יום ההולדת זה יהיה פוסט קצת שונה והנה כמה עובדות היסטוריות על הבלוג הזה...:

- הפוסט הראשון פורסם ב 4/7/09 אך קדמו לו הרבה מאוד שיחות ומחשבות. תודה ענקית מגיעה לגיל בוכניק- אח שלי ובלוגר בפני עצמו על הדחיפה לזינוק בעליה :), בלעדיו ספק אם הבלוג הזה היה קיים.
----
- הבלוג החל כתחביב ומהר מאוד הפך למקצוע וגרם לסוויץ' בקריירה שלי משכירה לעצמאית... אז, למי שמעונין להקים עסק עצמאי- הנה טיפ: הקימו בלוג!
----
- מאז הקמתו הועלו כאן 99 פוסטים (זה הפוסט ה 100!). כולם עוסקים בנושא אחד- חיפוש עבודה.
----
שני הפוסטים שעשו הכי הרבה באזז וקיבלו הכי הרבה תגובות הם:
הפוסטים הכי נקראים הם : שוב...סודות מאחורי הקלעים... ואחריו:
----
- כמו רוב האתרים, גם הבלוג הזה משתמש בגוגל אנליטיקס. ולמי שפחות מתמצא- זהו כלי שמאפשר לבעלי אתרים לדעת איך הגעתם לאתר ובין היתר גם איזה מילים או ביטויים הקלדתם בגוגל בכדי להגיע לכאן. רוצים לדעת מה צירופי המילים המוזרים ביותר שהובילו גולשים לבלוג? הנה כמה:
* שאלה על קפיץ בראיון עבודה
* דברים לרשום בסטטוס בפייסבוק
* דרכים להברחות
* איך קוראים לקולות של בעלי חיים?
* האם כדאי להיות נשואה?
* איך קוראים לנחש הכי ארוך?
* מאיזה גיל זה כוח אדם?
* האם טוב לעבוד בפייסבוק?
* איך להציע חברות?
* כן או לא? זאת השאלה
* איך החיים לא נורא?
* חכם אמר כדאי להמשיך בלימודים או להתחיל לעבוד?
* איך לדעת את סודו של חבר?
* בשביל כסף עדיף לא ללמוד
* איך יודעים מתי להגיד שלוש או שלושה
----
- ולסיום, אני קודם כל רוצה להגיד שמדיה חברתית זה ממכר, ראו הוזהרתם!
ושנית והכי הכי חשוב- תודה לכם!
תודה לכל הקוראים הקבועים שלי ולכל המבקרים המזדמנים ותודה גדולה לכל מי שטרח והוסיף תגובות. בלוגרים הרי חיים מתגובות ומכמה אנשים עשו "לייק" על פוסט זה או אחר.
אז, יאללה, תעשו לייק כי כל אחד כזה משמח עד השמיים ומקווה לשנה נוספת של פעילות שתהיה לא פחות טובה מזו החולפת.

תודה לכולם!

מאיה בוכניק

7 תגובות:

  1. מזל טוב מאיה וכל הכבוד על הדרך!
    קצת מצחיק שאת כה גאה במעבר שלך משכירה לעצמאית כשאת מלמדת את הקוראים שלך איך להתקבל לעבודה כשכירים.. אולי תלמדי אותם בנוסף או בנפרד איך להיות עצמאיים?!

    השבמחק
  2. חחח, הצחקת אותי עכשיו :). אז קודם כל תודה. ושנית, אני מייעצת איך להשיג את המטרה- כשברוב המקרים המטרה היא מציאת עבודה. אבל, אשמח לעזור גם לכל מחפש עבודה שיחליט להפוך לעצמאי.

    השבמחק
  3. מאיה כל הכבוד ,
    אני נהנה מהפוסטים שלך , עם כל המקצועיות את תמיד משלבת הומור וזה מראה שאת נהנת מהעבודה .

    אלי

    http://www.articles.co.il/author/22816

    השבמחק
  4. מזל טוב מאיה! מזל טוב בלוג! יום הולדת שמח! תודה שהצחקת אותי עם הפוסט הזה ותודה בכלל, על כל מה שאת כותבת, חוקרת ומשתפת, במקצועיות, אנושיות ובנדיבות.
    שמחתי להכיר! : )

    השבמחק
  5. תודה אלי ותודה ורד :) מרגש אותי, כמו תמיד לקרוא תגובות כאלה!

    השבמחק
  6. המון מזל טוב, וכל הכבוד. הייתי קורא קבוע כאשר חיפשתי עבודה, וגם היום שאני כבר עובד שוב, אני עדיין מקפיד לבקר.

    השבמחק
  7. מזל טוב מאיה, ואני יכולה לומר גם שמנסיון אישי יש לך הרבה מה לתרום וללמד.
    בהצלחה בהמשך ושהשנה הקרובה תהיה טובה לפחות כמו זו שחלפה!
    ורד אביב

    השבמחק

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...