הרשמו לקבלת ניוזלטר שבועי כדי לא להחמיץ אף טיפ

רוצים להיות מעודכנים? לקבלה במייל של הטיפ השבועי לחיפוש עבודה:

יום רביעי, 25 במאי 2011

שלושה ירידים קרובים לחיפוש עבודה

בכל פעם שאני מגלה יריד תעסוקה כלשהו שכדאי להגיע אליו אני שמחה לשתף את כל הפרטים איתכם. אז הנה שלוש הזדמנויות חדשות לנטוורקינג וחיפוש עבודה...:

2/6/11- יריד תעסוקה למשרות באזור צפון הגליל והגולן. ליחצו כאן לפרטים נוספים.

5-6/7/11 - תערוכת תעשיות הקלינטק בישראל- גני התערוכה תל אביב, על פי הפרסומים יוצעו (ציטוט:) "עשרות אלפי מקומות עבודה חדשים"- ליחצו על הלינק להרשמה מוקדמת ללא תשלום.

7/7/11- יריד תעסוקה למקצועות ההיי-טק מבית אנשים ומחשבים, מרכז אווניו- איירפורט סיטי.

רישמו ביומנים, ובהצלחה!

2 comments:

  1. אם אני מחפש עבודה, מה אני יכול למלא בשם החברה או תחום העיסוק, אם אני רוצה להרשם בהרשמה מוקדמת.

    השבמחק
  2. כתוב את תחום ההתמחות שלך...
    ואם מילוי שם חברה הוא חובה ואינך עובד- כתוב "מחפש עבודה" או "כרגע לא עובד". בירידים שמוקדשים לחיפוש עבודה- לא אמורה להיות שום בעיה עם זה.

    השבמחק

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...