הרשמו לקבלת ניוזלטר שבועי כדי לא להחמיץ אף טיפ

רוצים להיות מעודכנים? לקבלה במייל של הטיפ השבועי לחיפוש עבודה:

יום ראשון, 5 בינואר 2014

קורות חיים: איפה מסתתר ה- Agile?!

אני בטוחה שיצא לכם לפחות כמה פעמים כילדים ובטח שגם כמבוגרים להציץ בקומיקס השבועי של ג'קי במוסף ימים של ידיעות אחרונות. ואני בטוחה גם שלא התאפקתם ובחנתם היטב את התמונה כדי למצוא איפה מסתתר הילד או הסבא או הכלב...

אני נזכרת במשחק הזה מידי פעם במהלך פגישות היעוץ לחיפוש עבודה. 
וזה הולך בערך ככה:

אני: "ספר לי על התפקיד האחרון שלך, מה הוא כלל, מה עשית..."

מחפש עבודה: "בתפקיד האחרון שלי ניהלתי פרוייקטי פיתוח. מדובר בפרוייקטים גדולים ומורכבים עם תקציבים גדולים. עבדתי מול דרגים בכירים במספר חברות, ניהלתי ישירות וגם מטריציונית כ 20 עובדים במקביל. העבודה היתה במתודולוגיית Agile ו...".

אני: רגע, רגע... אני חייבת לקטוע אותך! כל זה בהחלט חשוב, אבל למה חשבת שלא יעניין את אף אחד הנסיון שיש לך ב Agile?

מחפש עבודה: "למה לא מענין? ברור שזה יענין לא מעט אנשים..."

אני: "נכון מאוד, זה בהחלט יענין, אבל אני מניחה שחשבת שזה מיותר לציין את זה בקורות החיים, כי זה פשוט לא מופיע שם..."

מחפש עבודה: "נו, מה פתאום? לא יכול להיות... כתבתי את זה בקורות החיים בוודאות! רגע, תני לי לבדוק...."
.......
......
....
מחפש עבודה: "וואלה! את צודקת! זה באמת לא מופיע שם...! לא יודע איך זה יכול להיות, אני בוודאות כתבתי את זה, כנראה זה נמחק מתישהו בטעות..."

ובכן, מסתבר שהתופעה הזו של "איפה מסתתר ה Agile?" או בלשון העם: "איפה מסתתר הילד?" היא תופעה רווחת ביותר. אני נתקלת בה בלי סוף והבעלים החוקיים של קורות החיים תמיד מתפלאים איך זה קרה להם...
אז איך זה קורה? 
זה קורה אם כתבנו פעם קורות חיים, אבל מאז הם עברו 1001 גלגולים ועיניים...- כן, 1001 גרסאות, שינויים, שדרוגים, התייעצויות עם חברים, עם הרכזת מחברת ההשמה, עם מנהלת משאבי האנוש שהיא אמא של ילדה מהגן ומי לא? כל אחד מוסיף משהו, מייעץ משהו, ממליץ למחוק משהו ובסוף? בסוף התוצאה היא מוטציה של כל העצות הללו יחד מינוס כמה פרטים חשובים שאיכשהו התפלקו להם החוצה ונפלו בין הכיסאות.

אז הנה לכם שיעורי בית: אוצו רוצו לכיוון קורות החיים שלכם, קיראו אותם עכשיו מההתחלה ועד הסוף. האם מישהו שאינו מכיר אתכם יקבל באמצעותם את כל התמונה המלאה בנוגע לקריירה ולנסיון שלכם? והיכן מסתתר ה Agile החמקמק שלכם (או כל מידע חשוב אחר כמו שפת תכנות, כמות אנשים שניהלתם, שם של לקוח חשוב שהבאתם לחברה וכן הלאה)? אם הוא באופן מסתורי לא נמצא בקורות החיים, זה הזמן להכריז על מבצע חילוץ ולהחזיר את הבן האבוד הביתה... ;)

*** נמאס לכם מחיפוש העבודה? החיפוש תקוע? מתמשך? משהו לא זורם כמו שצריך? בקשו ממני פרטים על פגישת היעוץ לחיפוש עבודה: בניית תוכנית חיפוש עבודה מסודרת ויעילה, טיפים מקוריים שהמתחרים שלכם לא מכירים למציאת משרות שלא מתפרסמות באתרי דרושים, שדרוג קורות חיים, הכנה לראיונות עבודה, בניית פרופיל מטופח ומרשים בלינקדאין ועוד ועוד: 054-7380310, maya.bouhnik@gmail.com


Google+

תגובה 1:

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...